Nr ogłoszenia |
57573 |
Data ukazania się ogłoszenia |
19 listopada 2019 r. |
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie poszukuje kandydatów na stanowisko starszego inspektora do spraw ocen oddziaływania na środowisko w Wydziale Ocen Oddziaływania na Środowisko W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. |
Wymiar |
Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 |
Adres |
ul. Dworcowa 60 10-437 Olsztyn |
Miejsce wykonywania pracy |
Olsztyn |
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
- Opiniowanie konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, w celu określenia warunków realizacji przedsięwzięcia, minimalizujących jego oddziaływanie na środowisko.
- Uzgadnianie, w toku postępowania prowadzonego przez organ gminy, warunków realizacji i eksploatacji przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, minimalizujących jego oddziaływanie na środowisko.
- Uzgadnianie, w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, zakresu i stopnia szczegółowości prognozy oddziaływania na środowisko oraz opiniowanie projektów dokumentów planistycznych wraz ze sporządzoną prognozą oddziaływania na środowisko, w szczególności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i planów zagospodarowania przestrzennego.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie decyzji środowiskowej dla przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, w tym występowanie o opinie do organów inspekcji sanitarnej, przygotowywanie projektów postanowień w sprawie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz określenia zakresu raportu, przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
- Wprowadzanie informacji dotyczących prowadzonych postępowań z zakresu ocen oddziaływania na środowisko do krajowej bazy danych o ocenach oddziaływania na środowisko oraz strategicznych ocenach oddziaływania na środowisko.
|
Warunki pracy |
Siedziba jednostki usytuowana jest na trzech kondygnacjach, w tym tylko jedna (parter) dostosowana jest do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Obiekt posiada podjazd dla wózków inwalidzkich, w bocznej części budynku, umożliwiający wjazd na parter. Także na tej kondygnacji znajduje się toaleta, przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W pozostałej części budynku istnieją bariery architektoniczne w postaci braku windy, wąskich ciągów komunikacyjnych oraz odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy administracyjno-biurowe, praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, obsługa urządzeń biurowych. |
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy |
wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: średnie profilowane na kierunku: ochrona środowiska, rolnictwo, gospodarka wodna, leśnictwo,
biologia, bioinżynieria, zootechnika, hydrologia, geologia
- staż pracy: co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej
- Znajomość ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko
- Znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Umiejętność pracy w zespole
- Zdolność analitycznego myślenia
- Umiejętność analizy opracowań eksperckich
- Umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- staż pracy: co najmniej 6 miesięcy w obszarze ochrony środowiska
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Inne dokumenty i oświadczenia |
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
|
Termin składania dokumentów |
27 listopada 2019 r. |
Miejsce składania dokumentów |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie ul. Dworcowa 60 (parter, pok. nr 2) 10-437 Olsztyn
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. |
Inne informacje |
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie, ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn, tel. 89 537 21 00, sekretariat.olsztyn@rdos.gov.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.olsztyn@rdos.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Okres przechowywania danych:czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4. prawo do usunięcia danych osobowych - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; 2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Inne informacje Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów.
Własnoręcznie podpisane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej RDOŚ w Olsztynie: http://bip.olsztyn.rdos.gov.pl/wzory-oswiadczen
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną poinformowani telefonicznie i drogą elektroniczną o terminie jego przeprowadzenia.
Oferty nie zakwalifikowane zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji. Po wyznaczonym terminie oferty można również odbierać osobiście.
Z Regulaminem naboru na wolne stanowiska pracy w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie można zapoznać się na naszej stronie BIP.
Prosimy o przesyłanie dokumentów z dopiskiem „Nabór na stanowisko starszego inspektora ds. ocen oddziaływania na środowisko - zastępstwo".
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (89) 53-72-114 (kwestie formalne).
|